Helg ♥

Ojoj, dålig bloggning den här veckan! Skulle ha bloggat igår egentligen, men sen orkade jag inte. Aja, gårdagen var iaf helt okej, vi fick sluta tidigare från matten vilket jag är otroligt glad för, matte sista lektionen på en fredag är inte okej. Efter skolan stack jag, louise, nils, robin, johannes och gianluca ner till knutpunkten och åt på mcDonalds. Det lät säkert rätt knäppt när vi stod där utanför knutpunkten och diskuterade om var vi skulle äta, eftersom vi blandar engelska och svenska hela tiden för att gianluca ska fatta vad vi säger.

Sen när jag och louise skulle ta bussen hem så träffade vi älva och johanna som skulle ta samma buss. Det var jättelängesen jag träffade dem, så de var hur kul som helst :) Innan träffades vi ju varje dag i skolan, men nu kan det gå flera veckor innan man ses, känns rätt konstigt.
När jag kom hem satte jag mig direkt framför datorn för att se det första avsnittet av Vampire diaries season 3 som kom ut natten före. Såå bra det var! Var tvungen att sms:a Geanina direkt efter och dampa lite, haha.

Såhär ser bakrunden på min skoldator ut just nu. Det går inte att ändra bakrundsbild på den, för de vill tvunget ha sin fula helsingborg logga som bakrund. Så bestämde mig för att fylla bakrunden med fästisar med twilight citat. En aning skrämmande att jag kunde i princip alla utantill.

 



Kommentarer
Postat av: Filippa

snygg bakgrund på skoldatorn

2011-12-17 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0