Inspark och HIF

Idag var det inspark för alla ettor i skolstaden. Vi var inne i HIF-hallen först för mingel och underhållning. Det var ganska tråkig underhållning, några som dansade, några som sjöng och nån som gjorde fotbollsfreestyle. Dessutom vann jag inget på lotteridragningen :(((( Men man fick gratis godis, glass och dricka iaf, haha.
Sen var det fotbollsmatch, HIF - Mjällby. Matchen var faktiskt roligare, inte ofta jag är på fotbollsmatcher, så får ju passa på. HIF vann såklart ;) Nu ska jag äta och sen kolla Idol. Om moa är med ikväll kommer jag vara jätteorolig hela programmet. Vill så gärna att det ska gå lika bra för henne idag som det gjorde på hennes audition.

Två bilder från idag. Checka in de två coca cola flaskorna i mitten. Helt ensamma :c


Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

Flaskorna har ivf varandra :)

Fin blogg :)

2011-12-11 @ 07:32:38
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0