Startar upp bloggen igen :]

Känner att jag har saknat bloggen tillräckligt mycket för att försöka börja blogga igen. Alla gamla inlägg raderade jag för några veckor sen, så nu sätter jag igång igen :)
Jag har snart gått tre veckor på gymnasiet, känns rätt sjukt om man tänker efter. Jag kan bara säga att Olympia helt klart har levt upp till mina förväntningar än så länge. Jättefin skola, bra lärare och min klass är hur mysig som helst. Förutom Louise så kände jag inte en enda människa i min nya klass, jag hade inte ens sett någon av dem innan. Men ändå blev det så bra. 25 stycken tror jag vi är tillsammans, är inte helt säker för några har slutat och några nya har börjat.
Det känns så bra att vi alla är så olika, olika stilar, musiksmak och intressen. På laröd kändes det som att inte alla riktigt vågade vara sig själva, och det fanns många som hade exakt samma stilar. Så är det inte i vår klass, vilket är så himla bra. Idag åt vi frukost tillsammans hela gänget, vilket man kan göra i skolans cafeteria för fem kronor, och vi planerar även att sticka till laserdome nån dag :)

Gammal bild från lägret i nian c:



Kommentarer
Postat av: älvaaa (:

jag saknar dig fannyyy :(

2011-09-08 @ 20:40:21
Postat av: fanny

Saknar dig också :c ♥ Måste ses snart!

2011-09-09 @ 17:06:37
URL: http://wildthiing.blogg.se/
Postat av: catta :)

wiiehoo fanny bloggar! wiehoo vi måste ses snart! :D<3

2011-09-09 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0